Ik maak deze Blog niet om zgn vrienden of vijanden te maken of te "pleasen", ik maak deze Blog omdat IK dat leuk vind ( vrijheid / blijheid ) uiteraard kan, en mag je op mijn berichten reageren of vragen stellen, maar als jou vraag of opmerking mij niet bevalt, zal ik hem verwijderen of gewoon simpelweg negeren. "its my life and its my Blogger"

maandag 18 mei 2020

Hoezo Dikkeman.nl ? :-)


omdat ik al 55 jaar bezig ben er niets meer om te geven wat andere van mij vinden of denken, ik ben een gelukkig mens zoals ik ben, ik heb alles wat mn hartje begeert, en daar geniet ik in volle teugen van, elk moment van de dag / nacht, en ik ben #dankbaar voor alles om me heen, uiteraard de mooie, maar ook de minder mooie dingen in het leven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oudere berichten in "random" volgorde, klik op de foto om het hele bericht te lezen