Ik maak deze Blog niet om zgn vrienden of vijanden te maken of te "pleasen", ik maak deze Blog omdat IK dat leuk vind ( vrijheid / blijheid ) uiteraard kan, en mag je op mijn berichten reageren of vragen stellen, maar als jou vraag of opmerking mij niet bevalt, zal ik hem verwijderen of gewoon simpelweg negeren. "its my life and its my Blogger"

woensdag 20 mei 2020

Einde corona-tijd / Het Leefmuseum


 va juni ( over 2 weken ) kan ? "mag".. het weer...
als vanouds ? maar dan met 1.5 meter ? "proberen"
MIJN Leefmuseum inloop... ( op eigen risico ) want ik wil en kan geen verantwoording dragen, ik heb er mezelf de afgelopen tijd best wel zorgen gemaakt over het voortbestaan van.....
en van alles uit zitten denken en proberen..
digitaal via Hangouts, Meet, etc etc... en dan dalijk in juni buiten ?
corona-safe...

ik / mijn stichting krijgt geen subsidies, en heeft geen donateurs/ sponsoren, ik doe alles zonder winstoogmerk en gratis, ik krijg niet een vrijwillige bijdrage voor de koffie, thee, koekjes, gratis materiaal, boeken, CD's, DVD's of games, mn eigen voedselbank overschotten enz. die ik weggeef,... geen donateurs.. niets niet, hard werken zonder vrijwilligers of hulp, in de hoop in karma "uitbetaald" te worden....

persoonlijk denk ik dat ut um buiten ( Leefmuseum in corona aangepaste stijl ) niet gaat worden, maar we gaan het een maandje aankijken, als het niets word, dan ga ik mn huiskamer / woning gewoon weer opofferen, want het feit dat er afgelopen tijd en ook gisteren ( Hans, Mik, Donald, Odette enz ) ondanks corona-tijd steeds weer tot aan mn hekje kwamen, bewijst dat er toch nog steeds behoefte is aan het oude leefmuseum ( thuis ) , waar iedereen welkom is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oudere berichten in "random" volgorde, klik op de foto om het hele bericht te lezen