Ik maak deze Blog niet om zgn vrienden of vijanden te maken of te "pleasen", ik maak deze Blog omdat IK dat leuk vind ( vrijheid / blijheid ) uiteraard kan, en mag je op mijn berichten reageren of vragen stellen, maar als jou vraag of opmerking mij niet bevalt, zal ik hem verwijderen of gewoon simpelweg negeren. "its my life and its my Blogger"

woensdag 20 mei 2020

Mazelpik.. over de scheidslijn...

ik heb vandaag alweer hard "gewerkt" online en op de PC bezig geweest voor de stichting, admin. enz
toen nog ff snel mn 2 grijze kliko's vol gegooid, tja als kunstenaar, leefmuseum, pluktuin, beeldentuin, kringloopwinkeltje stadsjutter, recycler, designer,  enz heb je elke week wel weer zooi..

normaal kan ik om de week groen of grijs buiten zetten, maar gelukkig is die scheidslijn niet ver lopen vanaf hier, dus ik kan het elke week :-) okay, het kost iets meer moeite "so what" 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oudere berichten in "random" volgorde, klik op de foto om het hele bericht te lezen