Ik maak deze Blog niet om zgn vrienden of vijanden te maken of te "pleasen", ik maak deze Blog omdat IK dat leuk vind ( vrijheid / blijheid ) uiteraard kan, en mag je op mijn berichten reageren of vragen stellen, maar als jou vraag of opmerking mij niet bevalt, zal ik hem verwijderen of gewoon simpelweg negeren. "its my life and its my Blogger"

maandag 18 mei 2020

Mooie woorden, ook echt Eindhovens...


ik kende veel muziek van onze Eindhovense volkszanger Armand, maar deze "mooie woorden" kende ik nog niet...Armand, "ben ik te min" groeide 1 straat verder op, waar ik opgegroeid ben, en later kwam ik hem vaak tegen op het StratumsEind, in de kroeg, in de coffeeshop enz...
( jep, ZELFS IK was ooit ondeugend ) 😇....
enkele maanden geleden, in mijn ( eigen ) winkeltje www.edison39.nl was er een jonge die het leuk vond om mijn vriendin te helpen met gitaarles, die jonge bleek ooit samen met Armand opgetreden te hebben en speelde en zong dit nummer terwijl hij mijn meisje de akkoorden bij bracht,
dus meteen had / heeft dit nummer een dikke meerwaarde gekregen...
Eindhoven is klein en misschien is het omdat ik hier alweer 50+ jaar rond Dwaal  ( of mijn STPS ? ) dat ik steeds meer verbanden lijk te zien in Kunst / Cultuur / ( mijn omgeving ) Eindhoven en ik .... ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oudere berichten in "random" volgorde, klik op de foto om het hele bericht te lezen