Ik maak deze Blog niet om zgn vrienden of vijanden te maken of te "pleasen", ik maak deze Blog omdat IK dat leuk vind ( vrijheid / blijheid ) uiteraard kan, en mag je op mijn berichten reageren of vragen stellen, maar als jou vraag of opmerking mij niet bevalt, zal ik hem verwijderen of gewoon simpelweg negeren. "its my life and its my Blogger"

donderdag 21 mei 2020

pluk de dag...

Hemelvaart 2020
coronatijd.. we gaan er maar weer het beste van proberen te maken
net met mn pa gebeld... daar lijkt het alweer beter mee te gaan, ik hoop dat ik volgende week weer naar mn meissie in Zeeland kan / mag, en niet weer / nog een langer voor mn pa moet zorgen...
mn broer die in Duitsland woont komt overal lekker makkelijk van af
die ondervind totaal geen lasten van , als er weer eens iets mis is met "ons vader"
maarja, verschil moet er zijn :-(
mijn leventje word altijd maar ten pas en ten onpas op zn kop gezet...
maar ik laat me niet / nooit kisten


life goos on ofzo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oudere berichten in "random" volgorde, klik op de foto om het hele bericht te lezen