Ik maak deze Blog niet om zgn vrienden of vijanden te maken of te "pleasen", ik maak deze Blog omdat IK dat leuk vind ( vrijheid / blijheid ) uiteraard kan, en mag je op mijn berichten reageren of vragen stellen, maar als jou vraag of opmerking mij niet bevalt, zal ik hem verwijderen of gewoon simpelweg negeren. "its my life and its my Blogger"

dinsdag 5 mei 2020

Via Marktplaats...


Hoe "dom" ben je als je ongevraagd op niet relevante advertenties reageert
om daar je eigen zooi aan te proberen te verkopen ?

ik bied een klol te koop aan en dan krijg ik dit soort reacties op mijn adv.
  1. Hallo Stichting Dwaalhaas Eindhoven, Beste ik heb een 2x2 zits bank te koop in echt leer. Bruin. Verkeren beide in nieuwstaat ! Interesse?
    12:16

vandaag

  1. ?
    04:44
  2. Nee, geen interesse, misschien dat een andere nonprofit stichting of kringloopwinkel het wil kopen... Succes
    04:51
  3. Kent u namen?
    05:01
  4. Via google kun je ze wel vinden ... Succes
    05:05

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oudere berichten in "random" volgorde, klik op de foto om het hele bericht te lezen