Ik maak deze Blog niet om zgn vrienden of vijanden te maken of te "pleasen", ik maak deze Blog omdat IK dat leuk vind ( vrijheid / blijheid ) uiteraard kan, en mag je op mijn berichten reageren of vragen stellen, maar als jou vraag of opmerking mij niet bevalt, zal ik hem verwijderen of gewoon simpelweg negeren. "its my life and its my Blogger"

donderdag 9 juli 2020

Dikke LuL 3 bier.... ofzo


lang geleden dat ik hier weer wat gepost heb, terwijl dit toch een soort van escape-room voor me is...
ff weg van....en ff mn eigen shit
maakt mij niets uit of mensen me "moeten" wel of niet...
en ja ik schilder ook nog steeds, dat doe ik al 52 jaar ( minstens )
soms wat meer dan anders....
tegenwoordig ben ik iets meer op mn stichting gefocust....
maar uiteindelijk komt alles wel weer goed...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oudere berichten in "random" volgorde, klik op de foto om het hele bericht te lezen