Ik maak deze Blog niet om zgn vrienden of vijanden te maken of te "pleasen", ik maak deze Blog omdat IK dat leuk vind ( vrijheid / blijheid ) uiteraard kan, en mag je op mijn berichten reageren of vragen stellen, maar als jou vraag of opmerking mij niet bevalt, zal ik hem verwijderen of gewoon simpelweg negeren. "its my life and its my Blogger"

maandag 13 juli 2020

Leefmuseum maandag

Vandaag is het weer Leefmuseum, het is altijd afwachten wie er komt en hoeveel.. of wat mensen willen of gaan doen..
helaas is het meestal koffie drinken, terwijl deze dag ook bedoeld is om lekker creatief bezig te wezen..

maar okay
"alles mag en kan" & niets moet...we zien het wel weer..

de test, "FKK Leefmuseum zondag" was op niets uitgelopen, ondanks dat er mensen waren die daar wel behoefte aan hadden ( zeiden ze )

straks nog ff wat boodschapjes voor het leefmuseum doen en dan ben ik er klaar voor, tja het ( de stichting ) kost meer geld dan het me opleverd, en wat helemaal bullshit is is de desinteresse van gemeente, wijk en andere zgn ( culturele ) instellingen, dat is waarschijnlijk omdat ik niet wil meedoen in het graaien van de subsidiepot, omdat ik alles zelf bekostig, zonder hulp en zonder vrijwilligers etc.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oudere berichten in "random" volgorde, klik op de foto om het hele bericht te lezen