Ik maak deze Blog niet om zgn vrienden of vijanden te maken of te "pleasen", ik maak deze Blog omdat IK dat leuk vind ( vrijheid / blijheid ) uiteraard kan, en mag je op mijn berichten reageren of vragen stellen, maar als jou vraag of opmerking mij niet bevalt, zal ik hem verwijderen of gewoon simpelweg negeren. "its my life and its my Blogger"

woensdag 20 mei 2020

onverwacht bezoek...


vandaag kreeg ik spontaan onverwacht bezoek van "Hans" , een man die ik oa ken via the Livingmuseum, en dakloze opvang Ervaring die Staat, hij vertelde mij over zijn site..
https://ereldvrede.wordpress.com/
en vroeg mij vervolgens om 4 euro "voor vervoer"

uuuh... ik geef en of ik leen nooit geld uit, want dat heb ik ( of mijn stichting ) zelf ook niet..
,aar gelukkig kon ik hem blij maken met spullen die ik over had van de voedselbank

en dan besef ik weer dat ik zelf #DANKBAAR ben voor alles wat ik krijg, en dat ik daardoor ook andere kan helpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oudere berichten in "random" volgorde, klik op de foto om het hele bericht te lezen