Ik maak deze Blog niet om zgn vrienden of vijanden te maken of te "pleasen", ik maak deze Blog omdat IK dat leuk vind ( vrijheid / blijheid ) uiteraard kan, en mag je op mijn berichten reageren of vragen stellen, maar als jou vraag of opmerking mij niet bevalt, zal ik hem verwijderen of gewoon simpelweg negeren. "its my life and its my Blogger"

vrijdag 22 mei 2020

Woensel Westside Stores

ik zat gisteren middag zoals gewoonlijk bij goed weer ( met een paar biertjes )  weer eens "spreekuur" te houden in mijn "foortuintje"
toen werd ik aangesproken door een paar jongens / mannen
van "hee, je kringloop was toch enkel maar 1 zaterdag per maand open"
en of ze even binnen mochten kijken....
ik heb ze toen gewezen op de zooi in mn huis
door coronatijd tijdelijk geen leefmuseum enz..
en dat mn kringloopwinkeltje wat moeilijker toegankelijk is ivm rolcontainers
maar dat vonden ze niet zo erg....
dus zoals de waard is...... liet ik ze binnen
vrij rondlopen in mn huis, atelier, gallery, leeftuin, pluktuin, beeldentuin, en winkeltje... terwijl ik lekker in mn foortuintje bij mn biertje bleef

tja wat heb ik te verliezen ? wie steelt is een dief / bad karma
toch :-) vrijheid blijheid, je weet nooit hoe een koe een haas vangt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oudere berichten in "random" volgorde, klik op de foto om het hele bericht te lezen