Ik maak deze Blog niet om zgn vrienden of vijanden te maken of te "pleasen", ik maak deze Blog omdat IK dat leuk vind ( vrijheid / blijheid ) uiteraard kan, en mag je op mijn berichten reageren of vragen stellen, maar als jou vraag of opmerking mij niet bevalt, zal ik hem verwijderen of gewoon simpelweg negeren. "its my life and its my Blogger"

maandag 18 mei 2020

wachten bij het huisartsenpost

Omdat ik weer eens ( nu alweer een half uur ) achter mensen sta die de  NL en ook de Engelse taal niet machtig zijn..

Het zou misschien een optie of handig kunnen zijn om bij instanties een extra loket te hebben voor medelanders die de NL taal (nog) ( steeds) niet helemaal ( willen ? ) beheersen...
"beter voor de doorstroming"

zowiezo is dat hier vreemd geregeld, qua taalbarrières enzo zouden best wel eens mogen kijken hoe dat andere landen dat doen ipv dat WIJ "ons" aan HUN  aanpassen... bovendien vind ik het ook een soort van "respect" als je jezelf verdiept in de taal, cultuur, gewoontes van het land waarvan je zegt dat je daar onderdeel van wil zijn, of gebruik van wil maken... maar dat terzijde.. iedereen is overal en altijd gelijk toch ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Oudere berichten in "random" volgorde, klik op de foto om het hele bericht te lezen